Pyssel!

Ser mycket på Netflix men har även för mig lite pyssel ;) här är några av verken!
Senaste galax tröjan, tyvärr så är den till Lisa B som ville ha en så den får jag icket behålla ;)
Första galaxtröjan! Den ser bättre ut irl :) dock försvann lite av färgen i tvätten :/ blir handtvätt hädanefter!
Påbörjat projekt, funderar fortfarande vad jag ska måla/skriva på den.. Ska sedan knyta ihop banden på baksidan och kanske klippa av den lite :) postar bild då den är klar!
Teckning jag gjorde :)
 


Kommentarer
Postat av: Louise

Jäklar vad duktig du är!!! :) Superfint allting! Var glad för att du har talang för sånt där, jag är värdelös hahaha x)

2014-01-25 @ 18:51:34
Postat av: Ellen

Vad kreativ du är! Jättekul att se dina fina grejer :)

Svar: Tack så mycket Ellen, dina grejer är också sjukt fina, älskar keramiksakerna :D
Sofie

2014-01-25 @ 21:53:21
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: