Art gallery and friends

Idag har jag och Sarah haft en hemmadag. Klev upp ca halv tio, käkade, klädde mig och tog hand om disken. Vi övade lite klarinett men blev ganska snabbt uttråkade så efter ett tags funderande började vi måla tavlor och bestämde oss för att göra ett litet galleri. Har tyvärr inga bilder på målningarna.. Vi höll på med det fram till det att Jo kom hem och åkte sedan till tågstationen för att fixa ett youth rail card till mig, fick det betalt som en liten belöning :D Man spar sjukt mkt pengar på att ha ett sånt! men det kortet betalar jag £21.10 för en endagsbiljet till london t/r inkl tunnelbana och buss inom London. Utan kort skulle det kosta ca £32! Så det tackar jag för! Och ja, jag ska till London imorgon med Sarah! Vi åker dit innan lunch, kommer nog ta tunnelbanan till Covent Garden för en picknick och sen vid 15 tiden ska vi träffa Jo och då är jag off duty och kan utforska om jag vill! Förhoppningsvis hittar jag nån som jag kan hänga med, annars blir det nog ingen sen kväll... Iaf efter det åkte vi till en by som heter Offord D'Arcy där vi käkade middag och en au pair från Österrike hade kontaktat mig igår eftersom hon bodde där( är ca 5 min med bil fr Brampton) så vi träffades efter middagen. Lisa heter hon och har hand om en flicka i Sarahs ålder och hon är den hittills som bor närmast mig så henne lär jag umgås med igen :) Nu ska jag sova så att jag är utvilad till imorgon!! BYEEEEE


Kommentarer
Postat av: Louise

Låter nice! Hälsa London från mig ;)

2013-08-30 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: