10 saker du (kanske) inte visste om mig..

1. Värsta skolmaten genom tiderna är inte ärtsoppa, utan vilda lådan! jag får kväljningar så fort jag äter det och det är typ enda gången jag tar fil istället för mat!!!

2. jag ÄLSKAR rostade mackor med smör och ost,skulle kunna käka hur många som helst!:D

3. Jag har inte en enda manlig vän... sad but true, och då menar jag en som man umgås med typ som sina tjejkompisar men nope I got none, vilket har lett till en aning blyga situationer hehe.. så bli min vän om du läser detta! tror jag skulle lära mig en hel de om er killar....

4. Jag skulle kunna gå genom eld och vatten för att få åka på språkresa,det är något jag alltid drömt om men kmr förmodligen inte få uppleva:( OM det nu skulle ske,skulle jag välja england eller USA!

5 .Jag tycker det är jättekul att chatta me folk från andra länder, har GANSKA många från omegle och chatroulette;) hehe

6.  Kort dusch i min värld är inte kortare än 15 minuter x)

7. Har alltid, elr sen jag va liten, velat kunna konståkning, det verkar så... coolt :D

8. Jag vill jättejättejätte gärna ha en storebror (!) men det är ju en fysisk omöjlighet vilket suger:(

9.Börjar få slut på idéer om vad ni inte vet om mig:s

10. Är ganska stolt över att va svensk ;D fast vårt språk e tyvärr inte det vackraste:S


SLUT:D visste ni allt?;)


Kommentarer
Postat av: Ida Maria

Sv: Ingen aning faktiskt :P Det var typ "bortskrapat" Man såg inte vilken storklek, men dom passar mig och jag brukar ha 38-39.

2010-08-28 @ 14:16:03
URL: http://justme93.bloggagratis.se
Postat av: Louise

Visste en del, tp att du ville på språkresa :)

haha men vad fan är vilda lådan? :o

2010-08-30 @ 09:13:42
Postat av: Lisette

sv; haha, kanske det du :D

2010-09-01 @ 21:30:47
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: