Close to the end

Helgen alltså ;P
I fredags var jag ba hemma och slappa med mami, på lördagen gick jag på stan med Lisette, hittade dock inget av nytta, elr ett par jeans på gina var väldigt fina och har ju presentkort så ;D We'll see (Y) Senare, vid åtta dök Tanyababe upp och vi vandrade till ica för att införskaffa lite snacks till vårt lilla lan, det blev en marabou daim och cream cheese ships ;D mumsigt!!
Väl hemma, kom vi igång typ 9,aaah i know sent! och så hade vi tyvärr vissa regler, dvs vi fick inte va uppe hur länge som helst D: men det blev inte mkt spelande xD max en halvtimma för mej, snackade nämligen med min kära vän fr Estland, en riktigt kul filur xD snackade då menar jag bokstavligen,över skype asså:P
Vi kom i säng vid fyra och jag slocknade typ direkt xD
Idag har vi slappat och pluggat och tränat :)
Men nu ska jag dra, såå auf wiedersen!!


Mamma e ju för kul x)


Kommentarer
Postat av: Ida Maria

Sv: Hoodtröjan? Dom var på extra pris :)1 för 99 kr, 2 för 149 kr



Hah jo det är sant ! ^^ <3

2010-04-25 @ 22:32:36
URL: http://justme93.bloggagratis.se
Postat av: Sammathea

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-03-21 @ 12:53:19
URL: http://sammathea.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: