Snart får jag sällskap!

Imorgon efter att jag dumpat Sarah på skolan, ska jag städa och fixa lite och tar sedan tåget till Heathrow för att möta mamma! :D Ska bli jättekul att äntligen få besök men lär nog bli känslofyllt också om jag känner mig själv... Vi ska stanna i London 2 nätter och ska bla se musikalen "Wicked", blir min första riktiga musikal :) Vi styr sedan kosan norrut och kommer hit där hon får träffa familjen osv, blir ett besök i Cambridge och eventuellt byn Saffron Walden om vädret tillåter. TAGGA!
 
I veckan har jag inte gjort så himla mycket... Umgicks med Lisa K i lördags, Birmingham blev inställt :( Hon kom till Huntingdon vid 14, så vi gick runt lite och tittade, sen hem till mig och åt middag och gjorde Rocky Road! nomnom Vi köpte 400 g chokladkakor på sainsbury's!!! dom var gigantiska haha! Efter det installerade vi ett spel som Lisa köpte tidigare under dagen(Alice: Madness Returns) och spelade lite innan det var dags att följa henne till tågstationen. Idag testade jag passet Kettlebells på gymmet och OH MY GOD vad det var smärtsamt! Kunde knappt böja benen efteråt... Lär ju kännas imorgon.. Men blir att göra igen :D Nu ska jag alldeles strax hämta Sarah på Brownies, är typ scouterna fast dom verkar mest pyssla, så slänger in lite bilder som vanligt :) BYE
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Elvy Hedman

Tänk vad roligt vi ska ha!

2013-10-15 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: