Wishlist

  • Träningsgrejer/kläder - Färgglatt ska det va för då blir man gla :D
  • Roliga böcker/tidningar - Om träning, mat, hälsa, pyssel, resor eller andra intressanta saker!
  • Upplevelser - Alla som känner mig vet att detta värderas högt ;) kan va allt från en middag till en resa till Mauritius!
  • Presentkort - Enkel utväg men ändå kul, se dock till att det räcker mer än ett år eftersom jag fortfarande har lite tid kvar att spendera här..
  • Choklad - Gammal klassiker som inte kan gå fel :)
  • Pengar - Kan va bra att ha!
  • Systemkamera - Dyrt, I know men önska kan man ju alltid ;)
  • Hushållsgrejer - Stor kategori!
  • Fin klocka - Stort ur kom vi fram till... Gärna med nått kul motiv eller en stilren en!
  • Bra hårprodukter - Har bestämt mig(igen) för att försöka spara ut mitt hår så hårmasker, håroljor, värmeskydd, balsam, shampoo, you know it. Mitt hår är lockigt och behöver därför mycket fukt så bonus om produkten innehåller det.
  • The sims 3 expantioner - Semesterparadis eller Framtiden känns som något kul :)
  • Pysselgrejer - Hittade en massa bloggar om gör-det-själv grejer och blev såå inspirerad så limpistol, matta färger på sprayburk, spetsdukar, lampskärmar/fötter, pennor som fäster på typ allt, glasburkar, tillskärarkniv, fina tygbitar, vattenresistant lim, glitter and so on...
 
De är allt jag kommer på just nu, frågor, just let me know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: