The day after tomorrow

Idag är det onsdag, vilket innebär att jag inom mindre än 48 h kommer att befinna mig på okänd mark med människor jag aldrig mött förut. Det känns roligt, nervöst, förhoppningsfullt, spännande och oroligt på samma gång, kommer grina som en liten bebis då jag ska säga hejdå till nära och kära! Ska försöka att uppdatera bloggen lite då och då under min vistelse, men jag har ju hittills inte lyckats speciellt bra hehe.... Kommer bero på tid och lust som allt annat!
 
För er som inte vet något om vad jag ska göra eller vart jag ska så kan jag berätta att jag ska vara au pair i staden Huntingdon utanför Cambridge åt en ensamstående mamma och hennes 8 åriga dotter. De har haft många au pairer genom åren men jag blir den första från Sverige! Dottern ska börja spela klarinett, vilket är ett rätt roligt sammanträffande eftersom även jag gör det, hon går även simning, kör och trampolin. Jag hoppas att jag kommer trivas där och få många nya vänner! För er som är sugna att hälsa på så är ni så välkomna, just let me know! Nu ska jag sussa eftersom jag har mycket att göra imorgon, har ännu inte packat klart(!) och så måste jag slå in presenterna till familjen ( Sverigebok, hjortronsylt, VB ost, bilar och en egengjord ask till flickan), duscha, springa förbi coop och ha hejdåfika! HEKTISKT! Här har ni en bild på huset jag kommer bo i närmsta halvåret, god natt!
 
LOVEIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: