Nytt år, nya nöjligheter!

Ja, kan ju börja att säga att jag har nog inget framtid som bloggdrottning eller liknande men hade väl inga planer på att bli det heller så! Jag orkar inte säga allt som hänt sen jag sist skrev så ni får nöja er med en nyårsupdate. Jag befann mig igår i ett bönhus i Lund(inte skåne utan typ max 5 km från stan), tillsammas med Sara, hennes släktingar Therese och Lisa, Jakob, Anna C, Anna L och Jennie. Vi åt en god middag bestående av älgfilé, fläskfilé, pommes, tskatsiki, failad bea sås, gräddsås och sallad, spelade "Med andra ord", sjöng sinstar, drack slushig bubbliz och lekte mönsterlekar som drev vissa till vansinne! En väldigt trevlig kväll, tack kamrater!

Har bilder på min kamera men känner inte för att hämta kameran i hallen och ladda upp dom just nu ;) hmm vad kan man mer tala om, har fått min första lön och efter lite krångel även korrigerat mitt kontrakt mm!

Right now pratar jag med nån random dude från Ungern på msn(ursprungligen omegle), han är då trevlig och går att prata med vilket vissa på den sidan inte gör! Imorrn blire shopping with Anna Pana, bara att smsa eller ringa om ni vill joina, buenas noches!


Alma, den där sidan var bara skum! xD


Kommentarer
Postat av: Alma

Haha den är ju kul ;)

2012-01-02 @ 01:55:46
URL: http://almalindstrom.blogg.se/
Postat av: Hanneles paradis på Hisingen

Hej, du kan nog få låna bild på Monets kök, den är lite olaglig, i smyg, för dom ville inte att man ska fota... mejla mej så kanske du kan få större bild.

2012-01-25 @ 20:58:34
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: