YEEEEEEEEEEEEAAAAHHHHHHH

Har vart hemma nåra timmar nu! har varit på ett jätteeeeeeekuuuuul läger med unfare som som vanligt är underbart sköna att hänga med :D Vi har gjort en massa skoj tsm! och åkt slalom i Tärnabys och hemavans backar, inga brytna ben för mig(vilket ju va en av reglerna haha!) här kmr iaf lite bilder!!!


The crew minus några! frågan är vad mupp jacob gör(grön tröja)...

Fjäll :D

Ännu mer fjäll!

Sittlift! underbart!

Coola killar!

Sandra hade lite otur med balansen.... :P

Snödjup :S

Malin kikar fram i kojan !

OH YEA... gud va kort jag ser ut D:

Jalles ökända coca cola zero...

Han som gillar att va på bild ;D


Om det är nån som vill att jag ska ta bort nån bild så säg till :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Nice! :D

Shit vad mycket snö!! Här är nästan allt borta, bara lite kvar i diken och så. Idag regnade det! (och snöade lite, men det smälte direkt)

Jag fattar inte hur man vågar åka med skidor nerför en sådan där jävla backe, jag hade slagit ihjäl mig xD

Fin utsikt från berget :)

2011-03-09 @ 21:28:48
Postat av: ellen

sv: haha wooops! pinsamt ^^' man kanske inte ska lita så mycket på fb! :P nu glömmer jag iaf inte 5 april ;)

2011-03-10 @ 12:17:20
URL: http://yubaba.blogg.se/
Postat av: laura

haha awesoma bilder;)

2011-03-10 @ 14:48:21
URL: http://laurapaintit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: