Tagga frikväll!

Imorrn anordnar Skellefteå sin årliga(?) frikväll!
det innebär att alla(iaf de flesta) affärer har kvällsöppet och har en del tävlingar, presentkortsregn och en massa annat kul! på Nordanå kan man djupdyka i 50 talet och testa kläder,frisyrer och smink fr 50 talet :D det är även många uppträdanden runtom i stan, såväl som amatörer och erfarna artister:) Många av fiken har olika erbjudanden och på en del ställen kan man få gratis prova-på-massage!

Med andra ord, en fullspäckad kväll för Skellhells invånare! äntligen händer det något! oc jag KOMMER ATT VARA DÄR!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hurdåh? ):

2010-09-26 @ 13:41:20
URL: http://lisafredrikamarklund.blogg.se/
Postat av: keela

hmm. jag har ju bara vart i Florida och Kalifornien. Men jag skulle absolut rekommendera Miami och Hollywood, där är det grymt! Även orlanda, där disney world ligger. Det är helt fantastiskt! sen skulle jag vilja se New York, så förhoppningsvis så ska jag dit :)

2010-09-26 @ 13:56:35
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: