Cambridge på egen hand

Hola everyone!
Idag åkte jag för första gången själv buss till Cambridge woho! Träffade en tjej på bussen som jobbade i en resturang i Huntingdon och hon verkade inte riktigt förstå vad en au pair var, hon tyckte bara att det var extremt dåligt betalt haha. Hon kände tydligen nån som var chef på en annan resturang som behövde en servitris asap så jag fick numret till honom men tror att det är svårt att kombinera med au pairandet och jag har själv sagt att jag inte vill jobba inom resturangbranschen igen, var inte riktigt min grej. Iaf, hon pratade väääldigt mycket om jobb och sitt liv i Spanien, fast hon var från Filippinerna ursprungligen haha.. Vi bytte iaf nummer så får väl se om det blir någon jag träffar igen. Meen till the mainevent of the day, nämligen en dag med en svensk au pair vid namn Matilda! Vi träffades vid 13 i Cambridge och strosade runt på bla Primark, Poundland, River Island mfl och hade lite breaks i en av parkerna. Var ganska skönt att få prata svenska ett tag efter all engelska och vi kommer garanterat ses mer :) Jag shoppade lite på Primark medan Matilda som inte skulle köpa något kom hem med tre påsar från olika butiker hah! Pictures of the day:
 
Köpte en asmysig kofta, en pyjamas, ett par tofflor,en sax, ett träningslinne och en liten hårolja, allt för £36!
 
Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: