kladd och sånt

En bild jag inte blev så jättenöjd över, enda fina va typ kjolen.. Man blir mer självkritisk då man är bra på något, JA! så äre nog för alla :P

Idag var jag och madre iaf på loppisen på folkparken,fyndade ett par ridstövlar för 25 kr,värt! har inte vart på nån loppis tidigare i sommar, lite synd :/ Imorrn åker iaf jag och Antonia söderut, till vår kära granne Umeå för att hälsa på vänner och ha trevligt, vi kmr hem på onsdag! Måste erkänna att jag suger på att blogga, är inte riktigt min grej tror jag, ni får nöja er med dom updatarna jag gör helt enkelt! see ya bitches!



Kommentarer
Postat av: Louise

Oj det var ett litet tag sen jag kikade in på bloggen! Men vilken snygg teckning, du är asduktig :D Du borde vara nöjd med hela bilden, inte bara kjolen!

2011-08-23 @ 09:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: