this is me

Namn: Sofie
Piercingar: zero, om inte hålen i öronen räknas ;P
Tatueringar: no one, men jag är dock inte lika omottaglig som jag var förr ;)
Längd: typ 160? D:
Skostorlek: 38-40, heheh
Hårfärg: mörkbrunt
Fräknar: noll
Motto: hm.. har inga direkta motton men gillar "Ingenting är omöjligt" och "shit happens, deal with it"

Kär? tyvärr nej :(
Önskar du att du bodde någon annanstans? OM JAG GÖR?!?!?!!?!?!
Tycker du att du är attraktiv? Mjo tkr jag väl :D
Dricker du? nope,toppmedlem i UNF lol xD
Röker du? nein, lukten attraherar mig inte...
Vilket schampo använder du? olika :s
Vilken parfym använder du? can can av Paris Hilton, måste köpa en ny snart :S
Vad är du rädd för? gillar inte spindlar och kryp, men annars äre väl typ att bli ensam,få nån hemsk sjukdom osv
Gillar du att tvätta? Tvättmaskinen sköter ju jobbet så :)
Gillar du berg- och dalbanor? har inte så många erfarenheter,men lite kul iaf :]

Senaste...
Filmen du hyrde?
oj :o ehh,minns inte,men lånade "upp" på bibblan x)
Filmen du köpte? hmmm tror det va då jag köpte present till carro, kom dock inte ihåg namet :/
Låten du hörde: ser just nu på junior ESC xD så makedoniens bidrag HAHA
Personen du ringde? hm..Anna lu typ ^^
Personen som ringde dig? Ebba
TV-program du såg? som sagt, junior ESC går på tv 24 nu...

 

Favorit...
Låt:
gaah, just nu äre nog just the way you are med Bruno Mars, gillar budskapet ;)
Sak att göra: OJ, finns mkt kul, kompisar,ridningen,teckna,träffa folk osv
Sport: dans och ridning ofc ;) volleyboll e ganska skoj också :D
Dryck: tyyp loka och mjölk hehe
Kläder: Gillar ett par jeansleggings som jag fick av Lisa :] och min nya vinterjacka <3
Film: öhhh.... tyyp, HP, the holiday, ice age, shrek, och säkert nå mer..
Bil: hahah inte vet jag, bryr mig typ inte x)
Serie: VAMPIRE DIARIES! LÄTT!

 

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? tro't elr ej, men ja :(
Gråtit över en flicka? hmm njaoaoa, inte på kärleksfronten iaf...
Ljugit för någon? Jag kan inte ljuga.....
Varit i slagsmål? aaah precis, knytnäve är mitt förnamn..
Blivit arresterad? nej tack gode gud!
Träffat någon från internet IRL? internet/brev japp ^^

 

Antal...
Gånger du varit kär?
typ 1 ½ ? xD
Gånger ditt hjärta brustit? ½
Hjärtan brustet på grund av dig? no idea :S
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? hahaa typ många
Gånger ditt namn varit med i tidningen? idk, 10 kanske?

 

Senaste...

Boken du läste? "svart ängel" av p.c. cast & kristin cast
Personen du fick e-mail av? typ voddler
Personen du fick brev av? tandläkarn xD
Personen du fick sms av?  Marklund
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ikväll
Saken du köpte? haha ingredienser till knäck och ischoklad+smoothie och naturgodis, det hela gick lös på 193 spänn.... D:

 

Vad har du gjort idag? Bakat med Anna,käkat,sett tv, inget av vikt och värde alltså
Var det kul? hyffsat :P
Brukar du svära mycket? näe typ inte men har blitt värre på senaste tiden

När stiger du upp på morgonen? typ 7
Vad har du på dig?
kläder lol x)
Vad ska du göra ikväll? chilla
Vad är du allergisk mot? nothing :D
Var har du ont?
ingenstans
Använder du hårspray?
nope,kanske ibland
Kan du stå på händer? hehhe nej
Håkan Hellström eller The Ark?
ingen...
Salt eller socker?
Socker (A)
Gillar du ketchup?
njaa
Är du glad nu?
jorå
Var du glad igår?
jao

Vad dansar du till? bra musik ? ;)
Stockholm är... ?
Sveriges huvudstad
Göteborg är... ?
roligare än sthlm :o
Kan du sjunga?
kan och kan...
Spaghetti eller makaroner?
spaghetti
Land du vill besöka? STORBRITTANIEN <3

 



Kommentarer
Postat av: Louise

Nej, Stockholm är roligare än Göteborg ju!!! Tycker jag iaf ;D

2010-11-22 @ 10:53:22
Postat av: Lisa

Jag tar listan (a)



sv: Det är ett vitt golv på bilden ;)

och det var 2009 jag tog den bilden på dig ;)

2010-11-22 @ 15:01:08
URL: http://lisafredrikamarklund.blogg.se/
Postat av: Lisette

Sv; Har du sett min hy nu? Jag överdriver inte nu, jag har inte haft såhär dålig hy under hela mitt liv. För något år sen var jag sjukt nöjd över den, eftersom jag inte hade några finnar eller liknande. Men nu .. BANG! Så har jag tusentals :(



2. Septum är i näsan (typ tjurring)

Medusa är i gropen ovanför överläppen

Vertical labret är i mitten av underläppen såhär; http://i24.ebayimg.com/05/s/08/7c/a8/88_2.JPG

2010-11-24 @ 17:41:23
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: