HP7 och rymdkänslor

Harry P var inte bra. DEN VAR AWESOME!
hehehehe vet inte vad jag ska skriva ^^ är trött, MEN kan nämna en sak som jag kom och tänka på under min hemfärd fr stan.
Universum är coolt. Jag är faktiskt lite smått intresserad av rymden,jag tycker det är så häftigt och titta på månen och stjärnorna osv x) älskade då vi var i Almas stuga i rösnäs och la oss i snön och kollade på stjärnorna, det var så vackert! och mamma berättade att hon har vart nånstans där man såg jättebra! men är nog svårt pga av alla städer som lyser upp himlen... man får nog åka ut mitt i Saharaöknen för att se nått coolt ;o


Jag skulle typ vilja resa till månen.. skulle va en riktigt häftig sak :3


Kommentarer
Postat av: Lisette

sv; Helt ärligt så skiter jag i vad du tycker just på den frågan. Inte för att vara dum, men jag vill kunna göra egna val om hur jag ska se ut!

2010-11-27 @ 11:40:45
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: anna

har bilder jag inte blir bra på kan jag lova ;)!

2010-11-27 @ 18:28:36
URL: http://annacarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: