Hemma igen:)

Nu har jag kommit hem från Carro i Lövånger:) Har haft en trevlig vistelse där, vi såg film, cyklade in till Lövånger, va me hästarna, gjorde glass, jag hjälpte dock inte till så mkt hehe xD m.m. Jag fick rida Carros häst Axim, en arab,woho, han va jättesöt och ifn, dock blev han typ rädd för alla saker xD red för första gången med westernsadel,annorlunda..

För övrigt har jag upptäckt att det i 1 fall av 10 går att posta kommentarer på andras bloggar, vilket gör mej sjukt irriterad! Om jag inte kommenterar vill ju ingen kommentera min blogg D: men då vet ni, har faktiskt försökt jättemånga gånger, men nasi,didnt work... Hoppas att internet blir bättre då jag far till pappa...

aja,ska dra nu och se om jag kan hitta på något kul att göra.. Alla jobbar ju eller är i stugan så jag e lite smått ensam-.-

Hejdaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Olivia

Det går inte att kommentera ditt senaste inlägg :S Men filmen låter rolig :P Hoppas att du hittar något kul att göra fast alla jobbar :)

2010-06-27 @ 10:35:44
URL: http://serwaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: